ए गाँठे !

सन् २०१४ मा शाहरुख खान अभिनित चलचित्र ‘ह्यापी न्यू यर’ प्रदर्शन भयो । चलचित्र विभिन्न कारणले चर्चामा रह्यो । दिपावलीमा रिलिज भएको चलचित्रमा दमदार कलाकारहरू त थिए नै, चलचित्र शाहरुख खानकै नामले मात्रै पनि हिट हुने निश्चित थियो । तर मेरो ध्यान भने चलचित्रको अर्को रमाइलो पक्षले तानेको थियो । चलचित्रका लागि शाहरूखले पेटमा बनाएको गाँठैगाँठोसहितको सुगठित शरीर फोटोसपबाट बनाइएको भनेपछि त्यसबारे बहसहरू भए ।BodyGoal

भलै त्यो बजारिया चलचित्र हेर्ने रहर मलाई कहिले भएन, तर त्यस्तै शरीर मैले पनि बनाउन सक्छु कि भन्ने महत्वकांक्षा भने पलाउन थालिसकेको थियो । व्यावहारिक भएर सोच्दा भने पुक्क उठेको पेट मात्र घटाउन पाए पनि ठूलै उपलब्धि हुने ज्ञान भो । खेलकुद, व्यायामहरूमा सानैदेखि रूचि भए पनि पछिल्लो समय कामको व्यस्तता, घर व्यवहारमा अल्झिँदा त्यसका लागि पर्याप्त समय भएन । लगभग एक दशकको व्यावसायिक अनुभवपछि एकोहोरोपनबाट छुट्कारा लिन पनि विश्राम लिने निर्णय गत वर्ष लिए । त्यसपछि भने आफ्नो रूचिका विषयहरू अध्ययन, चलचित्र, व्यायामहरूमा समय दिन थाले ।

यसै क्रममा घर नजिकै रहेको हेल्थ क्लब जान थाले । क्लबका गुरुको नियमित निगरानीमा सामान्य व्यायामहरूबाट सुरुवात गरे । सुरुमा सजिलो भने भएन । कुर्सीमा ठस्स बसेर काम गर्ने बानी भएको शरीरलाई उछलकुद गराएर पसिना निकाल्दा अवश्य गाह्रो हुन्छ । बिहानै व्यायाम गरेपछि शरीर दिउँसभर चङ्गा, स्फूर्त हुने र विचारहरू पनि सकारात्मक आउने अनुभव हुने थालेको थियो । यसै क्रममा पुरानो रोगले पुन: च्यापेपछि दिल्लीमा उपचारको क्रममा तीन महिना बिताउनु पर्‌यो । व्यायामलाई आफ्नो बानी बनाइसकेकोले सो अवधिमा साह्रै सकसक भयो ।

नेपाल फर्किने बित्तिकै व्यायामलाई दैनिकी बनाउन थाले । रोगले मेरो शरीरलाई कमजोर बनाए पनि आफ्नो आत्मबललाई भने मैले कमजोर बनाउन दिइन । म थप आत्मविश्वाससहित पुनः व्यायाम गर्न थालेको छु । गत वर्ष ७० किलो रहेको मेरो हाल वजन ६० किलोभन्दा कम छ । पेट मात्र घटाउने भनेर म व्यायाम गर्न लागेको हुँ । हाल आएर पेट घटेर गाँठाहरूसमेत देखिन थालेका छन् । शरीरमा आँफै निक्लेका गाँठाहरू हानीकारक हुन्छन् तर आँफैले निकालेका गाँठाहरू भने लाभदायक नै हुन्छन् है । दुवैको अनुभव मैले लिइसकेकोछु, यसमा आँखा चिम्लेर मलाई पत्याउनु भए हुन्छ ।

शरीरलाई सुगठित बनाएर गाठाहरू निकाल्ने अभियानमा छु भन्दा साथीहरूले मजाक उडाएको पनि हिजै मात्र हो । जीवनकालका अनुभव/उपलब्धि (Bucket list) मा शरीरलाई सुगठित बनाउने भनी मैले राखेको थिए । यो प्राप्त हुने क्रममा रहेकोमा म साह्रै उत्साहित छु । सकिन्न कि भन्ने धेरै पटक लागे पनि जिमखानामा अन्य साथीभाइहरूले गरेको मेहनत देखेर आफैँलाई प्रेरित गर्थे । अहिले मेरो मेहनतले अरू पनि प्रेरित होस् भनेर पनि व्यायाम गर्ने गर्छु ।

शरीरलाई स्वस्थ राख्न प्रशस्त पसिना बगाउन भने तयार हुनुपर्छ । पसिनामार्फत नै शरीरका विकारहरू पनि निस्कने हुन् । व्यायाम गर्न शुरु गर्नअघि भने आफ्नो उद्देश्य सुनिश्चित गर्नुपर्छ । स्वस्थ र स्फूर्त रहने हो भने बिहान मर्निङ वक, पौडी खेल्ने, दौडिने, साइकल चलाउने गर्दा पनि हुन्छ । त्यो भन्दा बढी शरीर सुगठित बनाउने हो भने कुनै जिमखानाको सदस्य भएर गुरुको नियमित निगरानीमा व्यायाम गर्नुपर्छ । समय मिल्दैन भनि बसिराख्नु भयो भने तपाईले रोगलाई निम्त्याइ राख्नुभएको छ । मलाई रोगले गाँज्नुको कारण मेरो अस्वस्थ जीवन शैली पनि हो भन्ने मलाई लाग्छ । तर यो अहिले परिवर्तन भएको छ (फोटोमा पनि तपाईहरू देख्न सक्नुहुन्छ) ।

म चारपटक कडा रोगको उपचार व्यहोरीसकेको व्यक्तिले त गर्न सक्नेरहेछु, तपाईहरूले त सहजै सक्नुहुन्छ । आफ्नो शरीरलाई कस्तो बनाउने भन्ने दृढ आत्मबल भने चाहिन्छ । व्यायामलाई बानी बनाउनुहोस् । शरीरको आफूमाथि नियन्त्रण भन्दा पनि शरीरमाथि आफ्नो नियन्त्रण हुनुपर्दछ भन्ने कुरामा स्पष्ट हुनुहोस् । स्वास्थ्य नै धन हो भन्छन् । यो धन त कसैले लुट्ने, चोर्ने डर पनि हुँदैन । त्यसैले व्यायाम गर्नुहोस्, स्वस्थ रहनुहोस् ।

About Neer

Traveling, trekking, reading, watching movies are what I mostly do. Looking forward to add writing to this list!
This entry was posted in Experiences and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

