लुट २ समीक्षा : जबर्जस्ती बनाइएको सिक्वल

कलाकार : सौगात मल्ल, दयाहाङ राई, कर्मा शाक्य, प्रवीण खतिवडा

निर्देशक : निश्चल बस्नेत

रेटिङ : २/५

**यस लेखले फिल्मका कथावस्तुबारे विवरणहरू खुलाएको पूर्वसूचित गराइन्छ
अत्यधिक सफल फिल्म लुटको सिक्वल पाँच वर्षपछि लुट २ प्रदर्शनमा आएको छ। प्रायः दर्शकको मन जितेका फिल्महरूको सिक्वल बनाउने चलन रहेको छ । सिक्वलमा पहिलेको फिल्मकै पटकथाको केही हदसम्म निरन्तरता हुने भएकाले निर्देशकलाई सहज हुने गर्छ । तथापि पहिलेको फिल्मकै सफलतालाई कायम राख्नु र सो नहेरेका नयाँ दर्शकले पनि सिक्वलको पटकथालाई सहज रूपमा लिने गरी बनाउनु निर्देशकका लागि उत्तिकै चुनौतीपूर्ण हुन्छ । लुट २ हेरी सकेपछि भने निर्देशक निश्चल बस्नेतले पहिलो सहज रोजाइको सहारा लिएको अनुभूति हुन जान्छ ।

जबर्जस्ती लादिएका दृश्यहरूले गर्दा फिल्म सररर बग्दैन, पटकथा कृत्रिम लाग्छ । जस्तो, हाकु काले (सौगात मल्ल) को समूह र गोफ्ले (दयाहाङ राई), नरे (कर्मा) लगायतको समूहबीच डिस्को क्लबमा झगडा हुँदै गर्दा हाकु कालेको बैंक लुट्ने योजनाको कागजातहरूमा गोफ्ले समूहको ध्यान जानु, मकैबारीमा रहेको हाकु कालेको अड्डामा आगो लगाएर भाग्दै गर्दा सुन्दरीसँग फोनमा सामान्य कुराकानी गरेका प्रसङ्गहरू (भाग्दै गर्दा फोन आएको थाहा पाउनु असम्भव प्राय: हुन्छ) ।

लुटको छायाङ्कनका क्रममा लखेटिरहेका दृश्यहरूमा गरिएको प्रयोग लुट २ मा पनि छ । पहिलो चलचित्रमा गरिएको रचनात्मक प्रयोग भने सिक्वलमा आएर अधिक प्रयोग हुँदा पट्यारलाग्दो भएको छ । यसैगरी छायाङ्कनमा प्रयोग गरिएको क्यामरा कलाकारको गतिसँगसँगै हुने क्रममा नियन्त्रणमा नभएर हल्लिदाँ दृश्य हेर्दा दर्शकलाई आँखामा पीडासमेत अनुभव हुन्छ ।

फिल्ममा नारीलाई उपभोग्य वस्तुको रूपमा चित्रण गरिएको विषयको भने आलोचना हुन सक्छ । एक करोडभन्दा बढी युट्युबमा हेरिएको यस फिल्मको हिट गीत ‘ठमेल बजार’ मा डान्स बारकी नर्तकी सुन्दरी (अलिशा राई) लाई ग्राहकहरूले उनको शरीरमा सुम्सुम्याउँदै मजा लिएको देखाइन्छ । यसैगरी हाकु कालेले आफ्नी पत्नी भुन्टी (सिर्जना सुब्बा) लाई मेकअप गर्ने सामान धेरै चाहिने, भात पकाउन जानु भनी हप्काएका दृश्यहरू पनि व्यङ्गका रूपमा देखाइएका छन् । फिल्मले जुन समयमा पटकथा बुनिएको छ, त्यस बेलाको समाजको पनि चित्रण गर्छ । त्यस समयमा रहेका समाजका विकृति, विसङ्गतिहरूलाई हटाउने प्रयत्नको रूपमा फिल्म एक सशक्त माध्यम हो । तथापि, फिल्ममा त्यस्ता विषयलाई हलुका रूप प्रस्तुत गरी थप बल दिने जोखिम पनि उत्तिकै हुन्छ । कबड्डी फिल्मको सिक्वलमा पनि गर्भधारण गर्न असफल महिलामाथि झाँक्रीले बलात्कार गरेको दृश्यलाई व्यङ्गको रूपमा देखाइएको विषयको आलोचना भएको थियो ।

सस्पेन्स धारको यस चलचित्रमा कथावाचनले पनि दर्शकलाई बाँध्न सकेको छैन । गोफ्लेको समूहले बैंकको पैसा लुटे पनि बाकसमा पैसाको साटा कागजका बिटाहरू हुन्छ । हाकु कालेको समूहले कसरी त्यो बाकस साट्यो भनी पुनः फ्ल्यासब्याक गरी सबै दृश्यहरू देखाइन्छ । दर्शकमा समेत उत्सुकता बढाउँदै विस्तारै कथा खुलाउँदै जाने शैली वा केही सस्पेन्स बाँकी राखी दर्शकलाई नै अनुमान लगाउने खुला अन्त्य राख्ने चलन पनि सस्पेन्स धारमा प्रचलित छ । यस्तो शैली अपनाउँदा लुट २ रोचक हुन सक्थ्यो ।

ड्रोनबाट छायाङ्कन गरिएका केही दृश्यहरू रोचक छन् । सौगात मल्लले हाकु कालेका रूपमा आफूलाई पुनः स्थापित गरेका छन् भने दयाहाङ राई लुटमा भन्दा केही फिका देखिन्छन् । ऋचा शर्माको भूमिका सीमित छ । सिक्वलमा उनको उपस्थितिलाई पुष्टि गर्न निर्देशक असफल भएका छन् ।

नेपाली चलचित्रमा नयाँ धारको सूत्रपात गर्ने श्रेय पक्कै पनि निश्चल बस्नेतलाई जान्छ । तर आफ्ना पुराना सिर्जनाहरूको सहारा लिएर जबर्जस्ती सिक्वल थोपरिदिँदा उनी आफैँमा रचनात्मक अभिव्यक्तिको ह्रास आएको भान हुन्छ । उनले पछिल्लो पटक बनाएको कबड्डी कबड्डी सिक्वललाई हेर्दा पनि यस्तै देखिन्छ । फिल्ममा कथावाचकको रूपमा  जम्नु पर्नेमा उनी ‘ठमेल बजार’ गीतको नाचमा बढी जमेका छन् ।

समग्रमा बहुप्रतिक्षित फिल्म लुट २ ले दर्शकलाई निराश मात्र हैन, दुई घण्टा बोरसमेत बनाउँछ । अनावश्यक लामा फाइट सिनहरू, पात्रहरूबीच अस्पष्ट संवाद, कर्कश ध्वनिले दर्शकलाई फिल्म अवधि व्यतित गर्न हम्मेहम्मे बनाउँछ । लुट २ को अन्त्य खुलारूपमा छाडिएकोले लुट ३ पनि बन्ने सम्भावना देखिन्छ । त्यसले दर्शकको मन जित्नलाई भने निर्देशक बस्नेतले बढी नै मेहनत गर्नुपर्ने छ ।

Advertisements

About Neer

Traveling, trekking, reading, watching movies are what I mostly do. Looking forward to add writing to this list!
This entry was posted in Movie Review and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s